Χαίρομαι ιδιαίτερα να βλέπω τις χορτο-συνταγές και σε άλλες σελίδες, όμως θα ήθελα όταν τις αναδημοσιεύετε να υπάρχει και η πηγή σας =)

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Σαλάτα με Άγρια Λαχανίδα #1

Από τον αγρό, στα πιάτα μας...

Υλικά:
Άγρια λαχανίδα βρασμένη
μερικές πατάτες βρασμένες
μερικά μανιτάρια πλευρώτους βρασμένα
φρέσκο κρεμμυδάκι ωμό (προαιρετικά).
λάδι για τηγάνισμα
αλάτι
πιπέρι

Εκτέλεση:
Στραγγίζετε τα βρασμένα λαχανικά και τα βάζετε στο τηγάνι μαζί με λίγο λάδι για τηγάνισμα. Ανακατεύετε και τα αφήνετε για 5-7 λεπτά. Προσθέτετε το αλάτι και το πιπέρι και ανακατεύετε καλά. Στο σερβίρισμα αν θέλετε προσθέτετε και λίγο φρέσκο κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο.

Αυτή είναι η λαχανίδα μου, αν και την έχω κλαδέψει αρκετά.


3 σχόλια:

Lila Xagorari είπε...

Όταν λες λαχανίδα εννοείς τα λάπατα ή κάποιο άλλο είδος?
Για βάλε μια φωτό όταν είναι ωμό γιατί κι εγώ στους αγρούς μένω!!!

Φωτιά + Πάγος είπε...

Έβαλα την φωτογραφία. Φύτρωσε μόνη της σε γλάστρα του μπαλκονιού μου, τώρα την έχω κόψει λίγο, αλλά ελπίζω να καταλάβεις τι εννοώ από τα φύλλα που έμειναν =).

Ανώνυμος είπε...

nostimo fainetai
perimeno na do kai tis alles salates me tin lahanida