Χαίρομαι ιδιαίτερα να βλέπω τις χορτο-συνταγές και σε άλλες σελίδες, όμως θα ήθελα όταν τις αναδημοσιεύετε να υπάρχει και η πηγή σας =)

Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011

Η ρυζογκοφρέτα του Αθλητή

Υλικά:
1 ρυζογκοφρέτα
1 κουταλάκι του γλυκού μέλι (ή μελάσα ή σιρόπι αγάβης)
1 κουταλάκι του γλυκού ταχίνι
κανέλα σε σκόνη
κολοκυθόσποροι


Εκτέλεση:
Ανακατεύουμε σε ένα ποτήρι, ή μπολάκι το ταχίνι με το μέλι και αλείφουμε τη γκοφρέτα (αν θέλουμε μπορούμε να κάνουμε μία στρώση με ταχίνι και από πάνω μία στρώση με μέλι). Μετά πασπαλίζουμε με τη κανέλα, προσέχοντας να μην πέσει μεγάλη ποσότητα -αλλά αυτό είναι και ανάλογα τις γευστικές προτιμήσεις . Και τέλος, ρίχνουμε μερικούς κολοκυθόσπορους. Είναι αρκετά χορταστικό και περιλαμβάνει αρκετή ενέργεια για να ξεκινήσει κανείς τη μέρα του, ή την προπόνησή του.

Από τις συνταγές του Ευριπίδη =)

2 σχόλια:

Ευριπίδης Σιούρας είπε...

Το ταχίνι είναι απίστευτη τροφή με πολύ σίδηρο, ασβέστιο και πρωτεΐνες. Η κανέλα είναι απίστευτο αντιοξειδωτικό και θα βοηθήσει και στην ομαλότερη απορρόφηση των υδατανθράκων με αποτέλεσμα να μην ανέβει απότομα η γλυκόζη στο αίμα.

Τη συνταγή μου την έχει δώσει η φίλη μου Μπεάτα.

Φωτιά + Πάγος είπε...

Ευχαριστούμε πολύ Μπεάτα =)))